امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, February 24, 2022

CRM All-in-One Software Market is Set To Fly High in Years to Come | HubSpot, 1CRM, Deskera, Zoho

The Latest research study released by HTF MI “Global CRM All-in-One Software Market” with 100+ pages of analysis on business Strategy taken up by key and ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=38955F31A70946DAB72D16517535C702&url=https%3a%2f%2fwww.digitaljournal.com%2fpr%2fcrm-all-in-one-software-market-is-set-to-fly-high-in-years-to-come-hubspot-1crm-deskera-zoho&c=2614844886863433870&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment