امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, February 17, 2022

EMoney Advisor Launches New Marketing Features: Tech Roundup

EMoney Advisor launched new features for Bamboo, its digital marketing and engagement tool, it said Wednesday. The latest features include: customer relationship management integration with Redtail, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=5822B083AAAF414895A3D49BB78306D7&url=https%3a%2f%2fwww.thinkadvisor.com%2f2022%2f02%2f17%2femoney-advisor-launches-new-marketing-features-tech-roundup%2f&c=16100700874697634370&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment