امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, February 18, 2022

SurePoint Acquires ContactEase, Eyeing Midsize Firms' Demand for Marketing Tech

While Obermaier said many midsize firms’ interest in marketing tech predates the pandemic, he noted his company needed to upgrade its CRM offerings to appeal to the growing midsize law firm client ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B37F5DDF4A22468C9DD16EBC93A8A17D&url=https%3a%2f%2fwww.law.com%2flegaltechnews%2f2022%2f02%2f18%2fsurepoint-acquires-contactease-eyeing-midsize-firms-demand-for-marketing-tech%2f&c=7214973228060462185&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment