امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, February 23, 2022

Hit the Buy Button on These 3 Oversold Tech Stocks

Down 37% from its November 2021 peak, it doesn’t take much creativity to see Adobe as a screaming buy. Salesforce.com, inc. (NYSE: CRM) is also down 37% from its November 2021 peak and on its way to ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=89B7E1C865E64A33A0856218816364C1&url=https%3a%2f%2fwww.entrepreneur.com%2farticle%2f420081&c=6326713321090385130&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment