امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, February 8, 2022

The Benefits of B2B Marketplaces for MSPs: Unify, Simplify and Amplify

“The best B2B marketplaces go beyond basic reselling and integrated product management, CRM, and payment solutions or services removing a lot of the expensive and time-consuming work that needs to be ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=71C1903F2D45486B8CB5B4DDA183B7C3&url=https%3a%2f%2fwww.techzone360.com%2ftopics%2fnews%2farticles%2f451452-benefits-b2b-marketplaces-msps-unify-simplify-amplify.htm&c=1442663462627652421&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment