امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, February 8, 2022

11 Newly Cheap Tech Stocks

The company is one of the best long-term growth stories in software, according to Morningstar analyst Dan Romanoff, and has grown from a start-up to servicing 33% of the CRM market in the last 20 ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=012D2CA12F47403597BBB35B0F3521EE&url=https%3a%2f%2fwww.morningstar.com%2farticles%2f1078396%2f11-newly-cheap-tech-stocks&c=11338552947886812994&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment