امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, February 8, 2022

Telecom CRM Market Is Going To Boom: Oracle, SAP AG, Salesforce

The Latest Released Telecom CRM market study has evaluated the future growth potential of Telecom CRM market and provides information and useful stats on market structure and size. The report is ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=012D2CA12F47403597BBB35B0F3521EE&url=https%3a%2f%2fwww.digitaljournal.com%2fpr%2ftelecom-crm-market-is-going-to-boom-oracle-sap-ag-salesforce&c=2072659890816323064&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment