امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, February 8, 2022

KORE Software Makes Pair of Sponsorship and Engagement Marketing Acquisitions

“We are approaching a similar problem from two different angles,” Tilton said in a phone interview. “They are more engagement marketing, CRM and data input, while we are more data aggregation around ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=012D2CA12F47403597BBB35B0F3521EE&url=https%3a%2f%2fwww.yahoo.com%2fentertainment%2fkore-software-makes-pair-sponsorship-140042670.html&c=8015637554340363054&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment