امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, February 1, 2022

Salesforce Launches Safety Cloud to Help Businesses and Communities Get Together Safely

PRNewswire/ -- (NYSE: CRM), the global leader in CRM, today announced Safety Cloud to help people get together safely. Building on Salesforce's own event ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7E158ED139524CACBDB55215840AB341&url=https%3a%2f%2fwww.wfmz.com%2fnews%2fpr_newswire%2fpr_newswire_health%2fsalesforce-launches-safety-cloud-to-help-businesses-and-communities-get-together-safely%2farticle_5dbbf38f-21a4-59e5-8537-68c9402e326b.html&c=3732490210975618712&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment