Data is seemingly coming from every interaction, from every direction, from a growing number of channels, while using a growing number of devices… and it’s coming nonstop. This presents a great ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A5442D07535240F998704BC03B79824B&url=https%3a%2f%2fwww.msn.com%2fen-us%2fmoney%2fother%2fdavid-raab-of-the-cdp-institute-customer-data-being-everywhere-is-a-problem-cdps-are-built-to-solve%2far-AATiSJR&c=18188103042950030949&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment