Distributors can zero in on customers whose CRM interactions are in decline and may have been overlooked. Predicting and preventing customer-interaction drop-off can head-off potential profit gaps and ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=982A85E347004676AE70C471390DD639&url=https%3a%2f%2fwww.mdm.com%2fblog%2fstrategy-research%2fstrategy%2fwhite-cup-exec-outlines-kpis-to-improve-customer-approach-grow-margins%2f&c=174551036427542713&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment