امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, February 12, 2022

White Cup Exec Outlines KPIs to Improve Customer Approach, Grow Margins

Distributors can zero in on customers whose CRM interactions are in decline and may have been overlooked. Predicting and preventing customer-interaction drop-off can head-off potential profit gaps and ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=982A85E347004676AE70C471390DD639&url=https%3a%2f%2fwww.mdm.com%2fblog%2fstrategy-research%2fstrategy%2fwhite-cup-exec-outlines-kpis-to-improve-customer-approach-grow-margins%2f&c=174551036427542713&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment