امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, February 12, 2022

The Data Is Not All Right

And the problem seems to be getting worse. The latest example of our deficient data world comes from Validity, which this week unveiled its latest “State of CRM Data Health” report. As you may have ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=982A85E347004676AE70C471390DD639&url=https%3a%2f%2fwww.datanami.com%2f2022%2f02%2f11%2fthe-data-is-not-all-right%2f&c=15453641147134325722&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment