امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, February 10, 2022

Notable Thursday Option Activity: CRM, QLYS, QMCO

Among the underlying components of the Russell 3000 index, we saw noteworthy options trading volume today in Salesforce.com Inc (Symbol: CRM), where a total of 46,702 contracts have traded so far, ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6449AD46554D43129440B64D1BA0A9B8&url=https%3a%2f%2fwww.nasdaq.com%2farticles%2fnotable-thursday-option-activity%253A-crm-qlys-qmco&c=4922928746399260492&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment