امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, February 12, 2022

It's All About the Consumer: Healthcare Marketing Executives Focus for 2022

"In 2022, we plan to continue orienting to the consumer, using data and our digital tools like CRM to better segment, personalize, and connect people to the care and information that matters most to ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=982A85E347004676AE70C471390DD639&url=https%3a%2f%2fwww.healthleadersmedia.com%2fmarketing%2fits-all-about-consumer-healthcare-marketing-executives-focus-2022&c=1691119701813917014&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment