امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, May 11, 2022

Total Expert Helps Financial Institutions Win Purchase Market with Powerful Integrations and Consumer Insights to Drive and Capture Leads

Platform upgrades and partnerships will build stronger connections to data, enhance lending teams' ability to leverage consumer insights, and drive stronger engagement and loyalty Total Expert, the CR ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=35222B8B50484D9A99C8598FE2447C1A&url=https%3a%2f%2fwww.benzinga.com%2fpressreleases%2f22%2f05%2fb27137310%2ftotal-expert-helps-financial-institutions-win-purchase-market-with-powerful-integrations-and-consu&c=427039088104391093&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment