امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, May 20, 2022

A major slide in this tech stock allows us to be buyers again

After waiting for the stock to fall about $45 per share, we started to buy back what we sold higher on April 25 at $171 . We started buying too early as CRM has fallen roughly 8% since that trade. But ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=2B8DA88CA8C3436C886FB8DC1ABBFE87&url=https%3a%2f%2fwww.cnbc.com%2f2022%2f05%2f20%2finvesting-club-a-major-slide-in-this-tech-stock-allows-us-to-be-buyers-again-.html&c=1194232641194043429&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment