امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, May 20, 2022

What Cramer is watching Friday — China's $5.3 trillion boost, beats by Palo Alto, Deere

What I am looking at May 20, 2022 China plans to pump $5.3 trillion into its economy this year to bolster growth, according to a Bloomberg report. That's roughly one third of the country's $17 ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=903F75CA1DF04B769478B1F979F47648&url=https%3a%2f%2fwww.cnbc.com%2f2022%2f05%2f20%2fcramer-friday-chinas-5point3-trillion-boost-beats-by-palo-alto-deere.html&c=8415373242649693265&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment