امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, May 18, 2022

When harnessing the power of social media, engagement is a key performance indicator

The explosive growth of social media during the last decade has dramatically changed the dynamics of business-customer interactions. Yet relatively few firms have properly strategized their social ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=A1975E96927748ADABB9DF33AA259801&url=https%3a%2f%2fphys.org%2fnews%2f2022-05-harnessing-power-social-media-engagement.html&c=14850781596688673988&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment