امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, May 24, 2022

On CRM: What Is Conversational CRM? And Why Should You Care?

Can you text, message and chat with customers through your CRM system, regardless of their messaging system? Probably not, unfortunately.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=89C872EEC30340C9B68FF3F2245A9BC7&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fquickerbettertech%2f2022%2f05%2f24%2fon-crm-what-is-conversational-crm-and-why-should-you-care%2f&c=3056049613068186566&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment