امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, May 26, 2022

Global Healthcare CRM Market Trends Analysis Report 2022-2030: Growing Partnerships with Market Players for Innovation on Key Competencies - ResearchA

The "Healthcare CRM Market Size, Share & Trends Analysis Report by Product, by End-use, by Application (Community Outreach, Case Coordination & Management), by Technology, by Region, and Segment ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=574685CF10E04EEA97924487AF245037&url=https%3a%2f%2fus.acrofan.com%2fdetail.php%3fnumber%3d670556&c=13205711217518842741&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment