امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, May 15, 2022

Are companies moving towards the “Best customer trap”?

With increasing competition, luring customers based on incentivizing at the beginning with rewards, cashback schemes or waving off penalties to retain customers are the typical marketing tactics used ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D70276A9E049496B894830984E858113&url=https%3a%2f%2fwww.linkedin.com%2fpulse%2fcompanies-moving-towards-best-customer-trap-kunal-agarwal&c=11749389814313445666&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment