امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, May 14, 2022

Enhances conversational CRM with Zendesk Relate

Even in a COVID-impacted world where consumers are demanding more personalised service, organisations must return to the fundamentals of conversational engagement. CX and CRM (customer relationship ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=05B67D3A626B45AAA0D866794846AD6C&url=https%3a%2f%2fbestgamingpro.com%2fenhances-conversational-crm-with-zendesk-relate%2f&c=11047938742051100220&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment