امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, May 28, 2022

Akibia Report Analyzes Powerful CRMs and Use Cases for a Growing Business

Akibia presents a new article that analyzes powerful CRMS and uses cases for a growing business. The report, published on Akibia’s website, was ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=9CCF4E4FCC994790AD2EA4A3A2B5BAF9&url=https%3a%2f%2fwww.digitaljournal.com%2fpr%2fakibia-report-analyzes-powerful-crms-and-use-cases-for-a-growing-business&c=8559027435484238328&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment