امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, May 17, 2022

Is Low-Code Poised to Outpace Traditional Development?

The challenges of COVID-19 highlighted businesses’ need for greater agility. Low-code development helps with faster response to change as well as the ability to connect advanced technologies through ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=61B694C960AC473B883AAD20E690D6FD&url=https%3a%2f%2fwww.devprojournal.com%2ftechnology-trends%2flow-code%2fis-low-code-poised-to-outpace-traditional-development%2f&c=6286406060804754360&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment