امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, May 19, 2022

3 advantages of composable applications to empower supply chain network innovations

Manufacturing supply chains are experiencing a post-pandemic paradigm shift. As business models evolve to solve market disruptions, such as changing or adding direct-to-consumer (D2C) to a business-to ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=34170E76BBA747EBAB6A5354E1E7566F&url=https%3a%2f%2fcloudblogs.microsoft.com%2fdynamics365%2fbdm%2f2022%2f05%2f19%2f3-advantages-of-composable-applications-to-empower-supply-chain-network-innovations%2f&c=361394934805515149&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment