امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, May 20, 2022

Why Join Resource on Demand #ROD Europe’s First Salesforce Recruiter?

If you are reading this post, I suspect you are wondering if working as a recruitment consultant in the Salesforce technology space might be for you?  The answer is that it could be.  As an ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=903F75CA1DF04B769478B1F979F47648&url=https%3a%2f%2fwww.linkedin.com%2fpulse%2fwhy-join-resource-demand-rod-europes-first-&c=7634411474740275118&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment