امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, May 18, 2022

Immediation Integrates with Clio, Bringing World-Class Online Dispute Resolution to More than 150,000 Legal Professionals

Immediation Integrates with Clio, Bringing World-Class Online Dispute Resolution to More than 150,000 Legal Professionals LOS ANGELES,  May 18, 2022 — With the growing demand for an updated ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=48852CCDC41046C8AA883C13CEFE313C&url=https%3a%2f%2fipsnews.net%2fbusiness%2f2022%2f05%2f18%2fimmediation-integrates-with-clio-bringing-world-class-online-dispute-resolution-to-more-than-150000-legal-professionals%2f&c=17463155046724459983&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment