امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, May 27, 2022

Salesforce Is Back to Pre-Pandemic Levels, But Hold Off on a Buy

CRM stock was a huge winner as the work-from-home trend took hold, but it hasn't capitalized on the cost savings.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=1AA0BB85774B472B944DF44768F2FCF0&url=https%3a%2f%2finvestorplace.com%2f2022%2f05%2fcrm-stock-is-back-to-pre-pandemic-levels-but-hold-off-on-a-buy%2f%3fmod%3dmw_quote_news&c=10540467235617624640&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment