امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, May 30, 2022

Five Trends Reshaping CRM and Data Quality Management Today

The past two years have brought dramatic change to every aspect of our lives, and CRM and data quality management are two areas that have seen major shifts. Here are some key trends that are reshaping ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=81EF24C00C214AB68F474DCA9985F1B4&url=https%3a%2f%2fwww.natlawreview.com%2farticle%2ffive-trends-reshaping-crm-and-data-quality-management-today&c=12585888130846306437&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment