امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, May 26, 2022

District Court Dismisses DatabaseUSA’s Entire Case Against Data Axle

DALLAS, TX / ACCESSWIRE / May 26, 2022 / On May 24, 2022, the District Court dismissed all claims asserted by DatabaseUSA against Data Axle. After almost ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=574685CF10E04EEA97924487AF245037&url=https%3a%2f%2fwww.digitaljournal.com%2fpr%2fdistrict-court-dismisses-databaseusas-entire-case-against-data-axle&c=625772693763940430&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment