امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, May 17, 2022

Global Customer Relationship Management (CRM) Software Market Report 2022: Market to Reach $123.8 Billion by 2027 - Traditional CRM Software Gives Way

The "Customer Relationship Management (CRM) Software - Global Market Trajectory & Analytics" report has been added to ResearchAndMarkets.com's offering. Global Customer Relationship Management (CRM) ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=61B694C960AC473B883AAD20E690D6FD&url=https%3a%2f%2fus.acrofan.com%2fdetail.php%3fnumber%3d665466&c=15106087822125100953&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment