امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, May 15, 2022

ZoomInfo’s Top-Tier Data Now Accessible Within Chorus Through New Integrations

ZoomInfo (NASDAQ: ZI), a global leader in modern go-to-market software, data, and intelligence, today announced that ZoomInfo’s best-in-class data is now available within its conversation intelligence ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D70276A9E049496B894830984E858113&url=https%3a%2f%2fapnews.com%2fpress-release%2fBusinessWire%2ftechnology-vancouver-b86cd3d7afd8433d9b4c650c7a63de40&c=14203528973989842362&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment