امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, May 31, 2022

Salesforce Stock To Edge Past The Estimates In Q1?

The company, a market leader in customer relationship management technology, posted better than expected results in the last quarter, with total revenues of $7.33 billion – up 26% y-o-y.

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B4FB220FE2DB471EB1219A82997A41AB&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fgreatspeculations%2f2022%2f05%2f31%2fsalesforce-stock-to-edge-past-the-estimates-in-q1%2f&c=3234880409182987050&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment