Zoho greatly emphasizes its customer experience (CX) within its customer relationship management platform (CRM). Its enterprise-level operating system Zoho One does just that by connecting all lines ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=DB75A2633FFA42E5B08B124EF91964D2&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fpatrickmoorhead%2f2022%2f05%2f13%2fzoho-continues-to-unify-its-operating-system-with-zoho-marketing-plus%2f&c=609041416608465448&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment