امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Saturday, May 14, 2022

Zoho Continues To Unify Its Operating System With Zoho Marketing Plus

Zoho greatly emphasizes its customer experience (CX) within its customer relationship management platform (CRM). Its enterprise-level operating system Zoho One does just that by connecting all lines ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=DB75A2633FFA42E5B08B124EF91964D2&url=https%3a%2f%2fwww.forbes.com%2fsites%2fpatrickmoorhead%2f2022%2f05%2f13%2fzoho-continues-to-unify-its-operating-system-with-zoho-marketing-plus%2f&c=609041416608465448&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment