امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, May 15, 2022

The Latest Developments In The Ecommerce Marketplace For 2022

Although these apparent agents are not entirely new, technological advances in artificial intelligence have transformed them into a powerful customer relationship management (CRM) tool in recent years ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=05FD486AFDE843DCBE1446E5D96155B6&url=https%3a%2f%2ftechbullion.com%2fthe-latest-developments-in-the-ecommerce-marketplace-for-2022%2f&c=18299889204278685334&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment