In an age of automated ports and AI-powered hiring, many companies’ go-to method to manage pricing is amazingly low-tech — typically a mash-up of emails, spreadsheets and disjointed business ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=903F75CA1DF04B769478B1F979F47648&url=https%3a%2f%2fwww.supplychainbrain.com%2fblogs%2f1-think-tank%2fpost%2f35081-manual-pricing-is-killing-company-profits-amid-inflation&c=1878848542982705793&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment