Okay, so it's a little far-fetched for most, but these are the fears of one Redditor, whose boss found out they were playing video games on their lunch break, and gave them a verbal warning for it.
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B89D74C6F34C45C89372CD8FC20EA85F&url=https%3a%2f%2fwww.pcgamer.com%2fuk%2fhome-worker-gets-verbal-warning-for-gaming-on-break-despite-switching-to-their-own-pc%2f&c=14302487367336509868&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment