امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, May 24, 2022

Actiondesk is a spreadsheet tool that works with live data

Actiondesk is a new spreadsheet solution for the software-as-a-service era. It connects with the databases, CRMs and SaaS tools that you already use so that you can build dashboards and generate ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=7F6EB357869C40718D2A8FDD74589E14&url=https%3a%2f%2fnews.yahoo.com%2factiondesk-spreadsheet-tool-works-live-070000025.html&c=5047567308348182358&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment