Norine's accomplishments include managing the implementation of the company's new CRM, sales portal, developing a sales training program, hiring a new client engagement team and nurturing new vendor ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=933608A52AAF420CA7FBC210B48A1A8C&url=https%3a%2f%2fwww.morningstar.com%2fnews%2fpr-newswire%2f20220523la66623%2fbluums-norine-receives-crn-2022-power-70-solution-providers-list-honors&c=17935226602854182735&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment