امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, May 23, 2022

Bluum's Norine Receives CRN 2022 Power 70 Solution Providers List Honors

Norine's accomplishments include managing the implementation of the company's new CRM, sales portal, developing a sales training program, hiring a new client engagement team and nurturing new vendor ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=933608A52AAF420CA7FBC210B48A1A8C&url=https%3a%2f%2fwww.morningstar.com%2fnews%2fpr-newswire%2f20220523la66623%2fbluums-norine-receives-crn-2022-power-70-solution-providers-list-honors&c=17935226602854182735&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment