The “Asia Pacific Loyalty Programs Market Intelligence and Future Growth Dynamics Databook - 50+ KPIs on Loyalty Programs Trends by End-Use Sectors, Operational KPIs, Retail Product Dynamics, and ...
source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=4C9FE2EE3B964B6AA09D0EAB8613ADA4&url=https%3a%2f%2fapnews.com%2fpress-release%2fbusiness-wire%2ftechnology-asia-0e49f90f2416411faf86cc9cb22b0034&c=3685804485418168783&mkt=en-us
امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment