امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Wednesday, May 25, 2022

Betagro taps into food and protein segments sharply focused on Food Service Solutions Highlighting future food innovations to create sustainable food

Betagro continues to strengthen its position as a food service solutions provider and is proactively strengthening the food and protein segments throughout its supply chain. The company's Smart ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=EB906ED3D71141308924553D7D7BA7A1&url=https%3a%2f%2fwww.newswit.com%2fen%2fLeBd&c=11752740336990843654&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment