امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, May 10, 2022

Salesforce Inc. (CRM) is on the roll with an average volume of 7.03M in the recent 3 months

Salesforce Inc. (CRM) full year performance was -23.51% Price records that include history of low and high prices in the period of 52 weeks can tell a lot about the stock’s existing status and the ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=5732B09370E649F19DA4F2C65D571C64&url=https%3a%2f%2finvestchronicle.com%2f2022%2f05%2f10%2fsalesforce-inc-crm-is-on-the-roll-with-an-average-volume-of-7-03m-in-the-recent-3-months%2f&c=14887669468980777076&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment