امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, May 29, 2022

Hedging In-Person Expectations, Midsize Firm Marketers Individualize Digital Business Development

Firms are spending on customer relationship management (CRM) software and other database tools to make the most of the client relationships they already have. And some firms are leveraging data from ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=C42AD7E386074FE88ABF87C6ED1A1CE3&url=https%3a%2f%2fwww.law.com%2fpro-mid-market%2f2022%2f05%2f27%2fhedging-in-person-expectations-midsize-firm-marketers-individualize-digital-business-development%2f&c=15714090778290143110&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment