امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, May 31, 2022

Salesforce (CRM) Q1 Earnings: What to Expect

Despite executing on all cylinders, Salesforce (CRM) hasn’t escaped the massive rotation out of high-growth tech stocks that the market has been on since the start of the year, despite the fact that ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B4FB220FE2DB471EB1219A82997A41AB&url=https%3a%2f%2fwww.nasdaq.com%2farticles%2fsalesforce-crm-q1-earnings%253A-what-to-expect&c=15912356306921457952&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment