امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Sunday, May 15, 2022

The CEO needs a DCSM 5.0 in his strategic cognitive ladder

Strategy is a cognitive ladder. In the current 5.0 digital world strategy is a ladder where each step must come from a cognitive ladder i.e. The 12 steps Success Pattern: LinkedIn ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=D70276A9E049496B894830984E858113&url=https%3a%2f%2fwww.linkedin.com%2fpulse%2fceo-needs-dcsm-50-his-strategic-cognitive-ladder-&c=15573073928691499887&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment