امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Friday, May 27, 2022

Next Generation of Tableau Cloud Brings Advanced Analytics and Automated Insights to Business Users

Today, at the annual Tableau Conference, Salesforce introduced Tableau Cloud, the fastest and easiest way for customers to get the full value of Tableau at enterprise scale. The offering is the next ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=1AA0BB85774B472B944DF44768F2FCF0&url=https%3a%2f%2fenterprisetalk.com%2fnews%2fnext-generation-of-tableau-cloud-brings-advanced-analytics-and-automated-insights-to-business-users%2f&c=15228900472498428963&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment