امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Thursday, May 19, 2022

MParticle Introduces Audience Journeys to Personalize Customer Experience

MParticle, a customer data platform (CDP) provider, has released Journeys, a new generation of its audience toolset. The new product is designed to enhance each phase of the customer experience. Multi ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=B89D74C6F34C45C89372CD8FC20EA85F&url=https%3a%2f%2fwww.cmswire.com%2fcustomer-experience%2fmparticle-introduces-audience-journeys-to-personalize-customer-experience%2f&c=7045790949240535297&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment