امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, May 16, 2022

TextUs Launches Conversation Import, Enabling Data Migration from Prior Texting Providers

TextUs recently announced Conversation Import, its latest feature functionality that will allow users to migrate data from previous texting providers into the Textus platform.  With a simple CSV ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=86E2C240A350472DA5ED188B1ADFA598&url=https%3a%2f%2fapnews.com%2fpress-release%2fglobe-newswire%2ftechnology-text-messaging-cadd5042f7de1fdbff2e995518eb523f&c=6405453845465246663&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment