امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Tuesday, May 24, 2022

Epicor Speeds Digital Transformation with New Epicor Automation Studio

Epicor, a global leader of industry-specific enterprise software to promote business growth, today introduced Epicor Automation Studio, an integration Platform as a Service (iPaaS) solution embedded ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=6E7CC237EC63473CBFB6A8DB24720244&url=https%3a%2f%2fwww.tmcnet.com%2fusubmit%2f-epicor-speeds-digital-transformation-with-new-epicor-automation-%2f2022%2f05%2f24%2f9608222.htm&c=9784658255749854083&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment