امروزه سرمایه گذاری در حوزه مشتریان در ایران عمدتا به سمت نرم افزار CRM فارسی گرایش پیدا کرده است و شرکت های متعددی که در حوزه خدمات فناوری اطلاعات فعالیت می کنند اقدام به طراحی و توسعه نرم افزار CRM فارسی کرده اند بگونه ای بتوان با توجه به فرهنگ سازمانی ایران و کسب و کارهای ایرانی از آن بعنوان راهکاری مناسب بهره برد. نرم افزار CRM فارسی باید علاوه بر رعایت استانداردهای جهانی و پذیرفته شده در حوزه مدیریت ارتباط با مشتریان، بتواند از زبان فارسی و تاریخ شمسی پشتیبانی کند و امکان ایجاد شخصی سازی براساس نیازمندی های شرکت های ایرانی را داشته باشد.

Monday, May 23, 2022

SugarCRM Launches New Podcast Featuring Seasoned Business Leaders on Unlocking the Secrets to Sustained Growth

SugarCRM, provider of the award-winning AI-driven CRM platform, has launched Fuel Growth – a new podcast series about the journey to success and what it takes to propel businesses into high gear and ...

source http://www.bing.com/news/apiclick.aspx?ref=FexRss&aid=&tid=E95973EF680E4944850775DFEFAFDC25&url=https%3a%2f%2ffinance.yahoo.com%2fnews%2fsugarcrm-launches-podcast-featuring-seasoned-124000753.html&c=4861109815653471657&mkt=en-us

No comments:

Post a Comment